Календарно-тематичне планування уроків математики у 4 класі
(за підручником М. Богдановича, Г. Лишенка)
ІІ семестр
4
години на тиждень
№
|
Дата
|
Скори-
гована
дата
|
Тема
уроку
|
|
63
|
|
|
Множення
багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Задачі на спільну роботу
(№№558-566).
|
|
64
|
|
|
Множення
одноцифрових чисел на багатоцифрові. Знаходження значень виразів на сумісні
дії різного ступеня. Задачі на спільну роботу (№№567-575).
|
|
Площа
фігури. Одиниці вимірювання площі
|
||||
65
|
|
|
Площа
фігури. Квадратний сантиметр. Задачі, аналогічні до задач на спільну роботу (№№
576-582).
|
|
66
|
|
|
Правило
обчислення площі прямокутника та його застосування. Знаходження значень
виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу(№№ 583-592).
|
|
67
|
|
|
Обчислення
площі прямокутника. Розв’язування задач, пов’язаних із площею прямокутника (№№
593-601).
|
|
68
|
|
|
Одиниці
вимірювання площі. Задачі, які містять дії над величинами, вираженими в
одиницях площі (№№602-608).
|
|
69
|
|
|
Обчислення
площі прямокутних ділянок за планом. Розв’язування задач (№№609-616).
|
|
70
|
|
|
Знаходження
довжини сторони прямокутника за даною площею та відомою стороною. Дії з
іменованими числами (№№617-624).
|
|
71
|
|
|
Контрольна робота
|
|
72
|
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Обчислення площі фігур за допомогою палетки. Задачі,
пов’язані з площею прямокутника. Складання й обчислення виразів (№№625-633).
|
|
Ділення на одноцифрове
число
|
||||
73
|
|
|
Дія
ділення. Властивості частки. Задачі, що розв’язуються дією ділення (№№634-644).
|
|
74
|
|
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові числа (загальний випадок). Ускладнені
задачі на зведення до одиниці (№№645-654).
|
|
75
|
|
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові. Дії з іменованими числами. Задачі на
зведення до одиниці (№№655-662).
|
|
76
|
|
|
Перевірка
ділення множенням. Розв’язування рівнянь. Ускладнені задачі на зведення до
одиниці (№№663-671).
|
|
77
|
|
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові, якщо частка містить нулі. Розв’язування
задач (№№672-680).
|
|
78
|
|
|
Ділення
багатоцифрових чисел на одноцифрові, якщо частка містить нулі. Розв’язування
задач (№№681-687).
|
|
79
|
|
|
Ділення
багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями, на одноцифрове число.
Розв’язування задач (№№688-696)
|
|
№
|
Дата
|
Скори-
гована
дата
|
Тема уроку
|
|
80
|
|
|
Ділення
складених іменованих чисел на одноцифрові. Складання й обчислення виразів.
Розв’язування задач (№№697-705)
|
|
81
|
|
|
Ділення
складеного іменованого числа на просте іменоване число. Розв’язування задач (№№706-714).
|
|
82
|
|
|
Повторення
порядку виконання арифметичних дій. Знаходження значень виразів на сумісні
дії. Задачі на зустрічний рух (№№715-722).
|
|
83
|
|
|
Усне
ділення круглих багатоцифрових чисел на одноцифрові. Задачі на рух (№№723-731).
|
|
84
|
|
|
Обчислення
значень виразів на сумісні дії. Обчислення значень виразів із буквою. Задачі
на зустрічний рух (№№732-740).
|
|
85
|
|
|
Контрольна робота
|
|
86
|
|
|
Аналіз контрольної
роботи. Ділення багатоцифрових чисел з остачею на 10, 100, 1000. Задачі на
спільну роботу (№№741-750).
|
|
Дроби
|
||||
87
|
|
|
Повторення
вивченого про частини. Порівняння частин. Задачі на знаходження частини числа
і числа за його частиною (№№751-759).
|
|
88
|
|
|
Ознайомлення
з дробами. Запис дробу. Складені задачі, які містять знаходження частини
числа (№№760-769).
|
|
89
|
|
|
Записування
дробів. Знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження дробу від числа (№№770-776).
|
|
90
|
|
|
Дріб, у
якого чисельник і знаменник рівні між собою. Побудова відрізків. Задачі на
знаходження дробу від числа (№№777-787).
|
|
91
|
|
|
Знаходження
числа за значенням його дробу. Дії з іменованими числами. Задачі на знаходження
дробу від числа (№№788-796).
|
|
92
|
|
|
Складені
задачі, які містять знаходження дробу від числа. Обчислення значень виразів
на сумісні дії різного ступеня (№№797-805).
|
|
Множення на розрядні
числа
|
||||
93
|
|
|
Повторення
переставного та сполучного законів множення. Зображення круглого числа у
вигляді добутку, один із множників якого виражений одиницею з нулями (№№806-813).
|
|
94
|
|
|
Усне
множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
Розв’язування задач (№№814-822).
|
|
95
|
|
|
Письмове
множення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування рівнянь.
Підготовка до розв’язування задач на пропорційне ділення (№№823-830).
|
|
96
|
|
|
Письмове
множення багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на пропорційне ділення
(№№831-838).
|
|
97
|
|
|
Множення
круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення
(№№839-848).
|
|
98
|
|
|
Складання
і розв’язування задач на пропорційне ділення. Розв’язування задач та
нерівностей (№№849-857).
|
№
|
Дата
|
Скори-
гована
дата
|
Тема уроку
|
Ділення
на розрядні числа
|
|||
99
|
|
|
Усне
ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Повторення ділення з
остачею (№№858-866).
|
100
|
|
|
Усне
ділення круглих чисел на розрядні числа. Ділення з остачею на двоцифрове
число. Розв’язування рівнянь і задач (№№867-875).
|
101
|
|
|
Письмове
ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею. Задачі на пропорційне
ділення (№№876-884).
|
102
|
|
|
Письмове
ділення трицифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування і порівняння задач
(№№885-892).
|
103
|
|
|
Ділення
круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на рух (№№893-901).
|
104
|
|
|
Ділення
багатоцифрових чисел на розрядні (у частці нулі всередині і в кінці).
Розв’язування рівнянь. Задачі з буквеними даними (№№902-910).
|
105
|
|
|
Контрольна робота
|
106
|
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих
чисел. Розв’язування задач
(№№911-920).
|
Множення
та ділення на двоцифрове число.
Множення
на двоцифрове число
|
|||
107
|
|
|
Письмове множення двоцифрових чисел на
двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями (№№921-927).
|
108
|
|
|
Письмове
множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за
двома різницями (№№928-934).
|
109
|
|
|
Письмове
множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за
двома різницями (№№935-941)
|
110
|
|
|
Множення
складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв’язування і порівняння
задач (№№942-949).
|
111
|
|
|
Знаходження
значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Задачі на знаходження числа
за двома різницями (№№950-958).
|
112
|
|
|
Письмове
множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання і розв’язування задач
на зустрічний рух (№№959-967).
|
113
|
|
|
Письмове
множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578 · 403. Задачі на рух і на
знаходження площі (№№968-976).
|
Ділення
на двоцифрове число
|
|||
114
|
|
|
Письмове
ділення трицифрових чисел на двоцифрові числа без остачі та з остачею.
Середнє арифметичне (№№977-986).
|
115
|
|
|
Письмове
ділення з остачею трицифрових чисел на двоцифрові, якщо частка двоцифрова.
Задачі на знаходження середнього арифметичного (№№987-995).
|
116
|
|
|
Письмове
ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування рівнянь. Задачі на
знаходження середнього арифметичного (№№996-1003).
|
№
|
Дата
|
Скори-
гована
дата
|
Тема уроку
|
117
|
|
|
Письмове
ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на
знаходження середнього арифметичного
(№№1004-1012).
|
118
|
|
|
Письмове
ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування задач (№№1013-1019).
|
119
|
|
|
Письмове
ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Обчислення значень виразів із
буквою. Задачі на знаходження середнього арифметичного (№№1020-1027).
|
120
|
|
|
Письмове
ділення багатоцифрових чисел на
двоцифрові числа, якщо частка містить нулі. Задачі на зведення до одиниці (№№1028-1035).
|
121
|
|
|
Письмове
ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нулі в кінці.
Задачі з буквеними даними (№№1036-1042).
|
122
|
|
|
Письмове
ділення з остачею багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить
нуль одиниць. Задачі на спільну роботу (№№1043-1050).
|
123
|
|
|
Ділення
складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Обчислення значень виразів на
сумісні дії різного ступеня. Розв’язування задач (№№1051-1058).
|
124
|
|
|
Знаходження
значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв’язування
рівнянь. Задачі на спільну роботу (№№1059-1066).
|
125
|
|
|
Знаходження
значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Ділення іменованих
чисел. Розширені задачі на зведення до одиниці (№№1067-1075).
|
126
|
|
|
Знаходження
значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Дії з іменованими
числами. Складання і розв’язування рівнянь
(№№1076-1083).
|
127
|
|
|
Письмове
ділення багатоцифрових чисел на трицифрові числа 9ознайомлення). Задачі на
зустрічний рух (№№1084-1092).
|
128
|
|
|
Письмове
ділення багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання і розв’язування задач
(№№1093-1100).
|
129
|
|
|
Контрольна робота
|
130
|
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів (№№1101-1114).
|
Повторення
вивченого матеріалу
|
|||
131
|
|
|
Натуральний
ряд чисел. Будова натурального числа в десятковій системі числення.
Порівняння чисел.
|
132
|
|
|
Величини.
Метрична система мір.
|
133
|
|
|
Додавання
і віднімання. Закони додавання і властивості різниці.
|
134
|
|
|
Множення.
Закони множення.
|
135
|
|
|
Ділення.
Властивості частки.
|
136
|
|
|
Узагальнення
і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
|
Календарно-тематичне
планування уроків з основ здоров’я у 4 класі
(за підручником О. В. Гнатюк)
ІІ семестр
(1 година на
тиждень)
№
|
Дата
|
Скори-гована
дата
|
Тема
уроку
|
17
|
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Туберкульоз і СНІД
– хвороби, що набули соціального значення (с.86-89).
|
18
|
|
|
Охорона здоров’я дітей. Гуманне ставлення до
людей з особливими потребами. Практична
робота: моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами (с.90-94).
|
19
|
|
|
Дії при
пожежі (с.95-99).
|
20
|
|
|
Поведінка
під час масових шкільних заходів. Як поводитися в натовпі (с.100-104).
|
21
|
|
|
Правила
безпечної поведінки на вулиці. Як знайти вихід із непередбачених ситуацій
(с.105-109).
|
22
|
|
|
Безпека
руху пішоходів (с.110-117).
|
23
|
|
|
Сигнали
регулювання дорожнього руху (с.118-122).
|
24
|
|
|
Види
перехресть. Рух майданами (с.123-125).
|
25
|
|
|
Дорожньо-транспортні
пригоди (ДТП) (с.126-128).
|
26
|
|
|
Дорожні
знаки. Групи дорожніх знаків (с.129-134). Контрольна робота.
|
Психічна та духовна складові
здоров’я
|
|||
27
|
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Самооцінка і поведінка людини (с.135-140).
|
28
|
|
|
Впевненість
і самовпевненість (с.141-142).
|
29
|
|
|
Хочу,
можу, треба. Воля людини (с.143-144).
|
30
|
|
|
Як
досягти мети. Практична робота:
виконання проекту «Моя мета» (с.145-147).
|
31
|
|
|
Повага і
самоповага (с.148-150).
|
32
|
|
|
Звички і
здоров’я. Формування звичок. Практична
робота: виконання проекту з формування корисної звички (с.151-153).
|
33
|
|
|
Розвиток
творчих здібностей (с.154-157). Контрольна
робота.
|
34
|
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за
рік.
|
Календарно-тематичне планування уроків
природознавства у 4 класі
(за підручником І. Грущинської)
ІІ
семестр
2
години на тиждень
№
|
Дата
|
Скори-гована
дата
|
Тема
уроку
|
32
|
|
|
У чому виявляються особливості рослинного і
тваринного світу Північної Америки? (с.107-109).
|
33
|
|
|
Чим Південна Америка відрізняється від інших
материків? (с.110-112).
|
34
|
|
|
У чому
полягають неповторні риси рослинного й тваринного світу Південної Америки? (с.113-116).
|
35
|
|
|
Які риси має Австралія – найсухіший материк
Землі? (с.117-119).
|
36
|
|
|
Яких рослин і тварин можна побачити лише в
Австралії? (с.120-122).
|
37
|
|
|
Чим Антарктида відрізняється від інших
материків? (с.123-125).
|
38
|
|
|
Навчальний
проект
«Який материк ти мрієш відвідати?» (с.126).
|
39
|
|
|
Навчальний проект «Який материк ти мрієш
відвідати?» (продовження).
|
40
|
|
|
Перевір
свої досягнення: що ти знаєш про природу материків і океанів (с.127). Контрольна
робота
|
Природа України
|
|||
41
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Як знайти Україну
на карті? Україна на карті світу. Практична
робота: робота з географічною картою України (с.128-131).
|
42
|
|
|
Як знайти
Україну на карті? Карта України. Практична
робота: позначення на контурну карту столиці та міст України (с.128-131).
|
43
|
|
|
На які
корисні копалини багата українська земля? (с.132-133).
|
44
|
|
|
Які
водойми є в Україні? Практична робота: позначення на контурній карті основних
водойм України (с.134-135).
|
45
|
|
|
Чим схожі
всі річки? Будова річки (с.136-137).
|
46
|
|
|
Як
відрізнити рівнинну річку від гірської?
(с.138-139).
|
47
|
|
|
Чому
Чорне й Азовське моря неповторні?
(с.140-142).
|
48
|
|
|
Яке
значення водойм для життя людей?
(с.143-144).
|
49
|
|
|
Навчальний проект «Водойми рідного краю, їх стан
та охорона» (с.145).
|
№
|
Дата
|
Скори-гована
дата
|
Тема
уроку
|
50
|
|
|
Які види
ґрунтів є в Україні? Охорона ґрунтів (с.146-148).
|
51
|
|
|
Про що
розповідає карта природних зон України? Розташування природних зон в Україні
(с.149-150).
|
52
|
|
|
Яка
природа в Поліссі? (с.151-153).
|
53
|
|
|
Як
природа Полісся впливає на господарську діяльність людини? (с.154-156)
|
54
|
|
|
Чому
природну зону назвали лісостеповою? (с.157-159)
|
55
|
|
|
Як
природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини? (с.157-159)
|
56
|
|
|
Яка
природа в степу? (с.162-164)
|
57
|
|
|
Які
галузі господарства краще розвивати у степовій зоні? (с.165-166)
|
58
|
|
|
Яка
погода в Карпатських і Кримських горах?
(с.167-170)
|
59
|
|
|
Навчальний проект «Чому ліси називають «легенями
планети»?» (с.171).
|
60
|
|
|
Які
природні заповідники є в Україні? (с.172-173).
|
61
|
|
|
Навчальний проект «Як охороняти природу рідного
краю?» (с.174).
|
62
|
|
|
Перевір
свої досягнення: що ти знаєш про природу своєї Батьківщини України (с.175). Контрольна робота
|
Тіла та речовини
|
|||
63
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. У яких станах перебувають тіла і речовини? (с.178-180)
|
64
|
|
|
Яку
будову мають речовини? (с.181-183)
|
65
|
|
|
Чому
властивості твердих тіл, рідин і газів залежать від їх будови? (с.184-186)
|
66
|
|
|
Як людина
застосовує різноманітні речовини та матеріали? (с.187-190).
|
67
|
|
|
Перевір
свої досягнення: що ти знаєш про тіла й речовини (с.191).
|
68
|
|
|
Узагальнення
і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
|
Календарно-тематичне
планування уроків предмета «Я у світі» у 4 класі
(за підручником
О. Тагліної, Г. Іванової)
ІІ семестр
(1 година на
тиждень)
№
|
Дата
|
Скори-гована дата
|
Тема уроку
|
17
|
|
|
Ознайомлення
з громадськими обов’язками. (с.64-68)
|
18
|
|
|
Основні символи держави (с.72-75).
|
19
|
|
|
Турбота кожного про оточення. Люди навколо
мене (с.76-80).
|
20
|
|
|
Турбота кожного про довкілля. Я і природа. Я
і довкілля (с.81-84).
|
21
|
|
|
Турбота кожного про історичну та культурну
спадщину (с.85-89).
|
22
|
|
|
Відповідальність за правопорушення (с.90-92).
|
23
|
|
|
Подорож Містом Майстрів (с.93-99).
|
24
|
|
|
Узагальнення
і систематизація знань учнів. Контрольна робота
|
Людина і світ
|
|||
25
|
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Планета Земля – наш спільний дім (с.100-102).
|
26
|
|
|
Різноманітність
культур і звичаїв народів (с.103-106).
|
27
|
|
|
Найближчі
сусіди України. Запрошення до подорожі (с.107-110).
|
28
|
|
|
Ми – мандрівники. Подорож до Польщі (c.111-114).
|
29
|
|
|
Подорож
до Великої Британії (с.115-116).
|
30
|
|
|
Подорож
до Китаю (с.117-118).
|
31
|
|
|
Подорож
до Індії (с.119-120).
|
32
|
|
|
Усім
світом охороняємо природу, природні багатства, культуру різних народів.
|
33
|
|
|
Внесок
українців у досягнення науки, культури та спорту (с.135-139)
|
34
|
|
|
Узагальнення
і систематизація знань учнів. Контрольна робота
|
35
|
|
|
Аналіз
контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за
рік.
|
Календарно-тематичне планування уроків
фізичної культури у 4 класі
ІІ семестр
3 години на тиждень
№
|
Дата
|
Скори-гована
дата
|
Зміст
навчального матеріалу
|
48
|
|
|
Страховка під час виконання гімнастичних вправ. Фігурна ходьба по
прямокутнику. Різновиди бігу. ЗРВ з великим м’ячем. Акробатичні вправи з
оцінюванням техніки виконання кожної. Стрибки зі скакалкою серіями по 30-40 разів.
Настрибування на гімнастичний місток і постановка рук на гімнастичний козел.
Подолання гімнастичної смуги перешкод.
|
49
|
|
|
Роль фізичних вправ для профілактики
плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу із зміною положень тіла та швидкості
руху. ЗРВ з обручем. Різноманітні виси на низькій перекладині. Різноманітні
виси на гімнастичній стінці. Різновиди стрибків зі скакалкою. Комбінація
вправ на рівновагу на гімнастичній колоді. Настрибування на коліна в упор на
гімнастичного козла. Естафета з елементами гімнастики.
|
50
|
|
|
Перешикування з однієї колони в дві,
чотири. Різновиди бігу в повільному темпі. ЗРВ з обручами. Комбінація акробатичних
вправ із раніше вивчених елементів. Настрибування на коліна на гімнастичного
козла. Настрибування в упор присівши з наступним зіскоком. Стрибки зі
скакалкою з визначенням кількості за 30 с. Ігри-естафети з елементами
гімнастики.
|
51
|
|
|
Правила самоконтролю під час занять
гімнастикою. Стройові та організуючі вправи на місці та в русі. Різновиди
ходьби та бігу. ЗРВ для формування правильної постави біля гімнастичної
стінки. Акробатичні вправи в різних сполученнях для розвитку координації
рухів. Вправи у висі на перекладині і
гімнастичній стінці. Вистрибування вгору з упору присівши на різну висоту.
Настрибування в упор присівши на гімнастичного козла з наступним зіскоком
вигнувшись. Стрибки через довгу скакалку. Естафета з елементами гімнастики.
|
52
|
|
|
Стройові та організуючі вправи на
місці та в русі. Різновиди ходьби та бігу по прямокутнику. ЗРВ для
профілактики плоскостопості. Багаторазові стрибки зі скакалкою обертами
вперед і назад. Акробатичні вправи в різних сполученнях для розвитку координації
рухів. Настрибування в упор присівши на гімнастичного козла з наступним
зіскоком вигнувшись. Стрибки через довгу скакалку. Естафета з елементами
гімнастики.
|
Школа
пересувань (кросова підготовка) (10 год)
|
|||
53
|
|
|
Відомі українські бігуни на довгі
дистанції. Користь занять кросовою підготовкою на свіжому повітрі. Правила
безпеки під час занять кросовою підготовкою. Стройові та організуючі вправи
на місці. ЗРВ на місці в колі. Спеціальні бігові вправи. Старт групою на
середні і довгі дистанції. Естафета з бігом і стрибками.
|
54
|
|
|
Стройові та організуючі вправи на
місці. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці в колі. Спеціальні бігові
вправи. Старт групою на середню і довгу дистанції. Повторити біг 3*100м у
повільному темпі. Естафета з бігом і переносом м’ячів. .
|
№
|
Дата
|
Скори-гована
дата
|
Зміст
навчального матеріалу
|
55
|
|
|
Стройові та організуючі вправи на
місці. Різновиди ходьби. ЗРВ в русі. Спеціальні бігові вправи. Повторний біг
3*100м. Згинання та розгинання рук в упорі. Естафета з бігом і переносом
м’ячів.
|
56
|
|
|
Стройові та організуючі вправи на
місці. Різновиди ходьби. ЗРВ в русі. Спеціальні бігові вправи. Повторний біг
2*200м. Згинання та розгинання рук в упорі. Рівномірний біг у повільному
темпі 800м по слабо пересіченій місцевості.
Естафета з бігом і стрибками через м’ячі.
|
57
|
|
|
Правила безпеки під час занять
кросовою підготовкою. Стройові та організуючі вправи в русі. ЗРВ в русі.
Спеціальні стрибкові вправи. Повторний біг 2*200м по колу. Вправи на
координацію рухів із подоланням перешкод. Рівномірний біг у повільному темпі
до 1200м по слабо пересіченій місцевості.
|
58
|
|
|
Стройові та організуючі вправи. ЗРВ
біля опори. Спеціальні стрибкові вправи. Вправи на координацію рухів із
подоланням перешкод. Вправи на розтягування з великою амплітудою біля
будь-якої опори. Рівномірний біг із переходом на ходьбу на дистанцію 1500м.
|
59
|
|
|
Стройові та організуючі вправи.
Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ біля опори. Спеціальні стрибкові вправи. Вправи
на координацію рухів із подоланням перешкод. Вправи на розтягування з великою
амплітудою біля горизонтальної опори. Виконання навчального нормативу:
чергування бігу та ходьби на дистанції
1500м.
|
60
|
|
|
Стройові та організуючі вправи. ЗРВ
біля гімнастичної стінки. Спеціальні стрибкові вправи. Вправи на координацію
рухів із подоланням перешкод. Вправи на розтягування з великою амплітудою
біля будь-якої опори. Виконання навчального нормативу: крос на 1500м.
|
61
|
|
|
Стройові та організуючі вправи в русі.
ЗРВ біля гімнастичної стінки. Спеціальні стрибкові вправи в парах із
подоланням ваги партнера. Вправи на координацію рухів із подоланням перешкод.
Вправи на розтягування з великою амплітудою біля будь-якої опори. Виконання
навчального нормативу: крос на 1500м без урахування часу.
|
62
|
|
|
Стройові та організуючі вправи на
місці та в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ біля гімнастичної стінки.
Спеціальні стрибкові вправи в парах із подоланням ваги партнера. Стрибки зі
скакалкою з різними варіантами обертів. Вправи на координацію рухів із
подоланням перешкод. Вправи на розтягування в парах. Виконання навчального
нормативу: крос на 1500м з урахуванням часу.
|
№
|
Дата
|
Скори-гована
дата
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Школа
м’яча (баскетбол) (18 год)
|
|||
63
|
|
|
Правила гри в баскетбол. Перешикування
на місці в шерензі. Біг у повільному темпі по колу. ЗРВ на місці без
предмета. Передача м’яча в парах однією рукою від плеча. Ведення м’яча на
місці лівою і правою руками. Ловіння м’яча, що відскочив від підлоги. Кидки
м’яча двома руками від грудей у кошик із відстані 1 м. Рухлива гра «М’яч у
колі».
|
64
|
|
|
Перешикування на місці в шерензі. Біг
у повільному темпі по колу. ЗРВ на місці без предмета. Ловіння м’яча двома
руками, що летить у різних напрямках. Передача м’яча на місці в парах двома
руками від грудей. Ведення м’яча на місці правою і лівою руками. Кидок м’яча
у кошик двома руками від грудей з ударом об щит із відстані 1 м. Рухлива гра «М’яч у колі».
|
65
|
|
|
Стройові та організуючі вправи на
місці. Біг по колу, пересуваючись правим і лівим боком. ЗРВ в парах на місці.
Передача м’яча двома руками від грудей в парах на місці. Передача м’яча двома
руками від грудей в парах із кроком вперед. Ведення м’яча лівою і правою
руками у рівномірному темпі по колу. Кидок м’яча однією рукою з місця з
відстані 1 м. Рухлива гра «М’яч капітану».
|
66
|
|
|
Стройові та організуючі вправи на
місці. Біг по колу, пересуваючись правим і лівим боком. ЗРВ в парах на місці.
Передача м’яча двома руками від грудей в парах на місці. Передача м’яча двома
руками від грудей в парах із кроком вперед. Ведення м’яча лівою і правою
руками у рівномірному темпі по колу. Кидок м’яча однією рукою з місця з
відстані 1 м. Рухлива гра «М’яч капітану».
|
67
|
|
|
Правила техніки безпеки під час занять
баскетболом. Стройові та організуючі вправи на місці. Різновиди ходьби та
бігу. ЗРВ в парах на місці. Передача м’яча двома руками від грудей в парах у
кроці. Передача м’яча двома руками з-за голови. Ведення м’яча лівою і правою
руками у рівномірному темпі зі зміною напрямку. Кидок м’яча однією рукою з
місця у кошик з відстані 1-3 м. Виривання і відбивання м’яча в бік напарника.
Рухливі ігри з м’ячем «Боротьба за м’яч», «М’яч капітану».
|
68
|
|
|
Перешикування в колоні на місці та в
русі. ЗРВ в парах на місці. Передача м’яча двома руками з-за голови. Передача
м’яча однією рукою від плеча. Ведення м’яча в русі з прискоренням і
наступними зупинками. Кидок м’яча однією рукою з місця у кошик з відстані 1-3 м. Виривання м’яча в парах.
Рухлива гра «Боротьба за м’яч».
|
69
|
|
|
Ходьба стройовим кроком. Різновиди
бігу. ЗРВ в парах. Передача м’яча однією рукою від плеча. Передача м’яча в
парах двома руками з-за голови. Ловіння м’яча двома руками на різних рівнях
польоту м’яча. Ведення м’яча в русі з різною висотою відскоку та зміною
напрямку руху. Кидок м’яча однією рукою з місця з відстані 1-3 м. Ведення і
кидок м’яча після подвійного кроку. Навчальні ігри на різних баскетбольних
щитах 2*2.
|
№
|
Дата
|
Скори-гована
дата
|
Зміст навчального
матеріалу
|
70
|
|
|
Ходьба стройовим кроком. Різновиди
бігу. ЗРВ з великим м’ячем. Ловіння м’яча двома та однією рукою на різній
висоті в різних напрямках. Обведення перешкод, розташованих на різній
відстані. Ведення м’яча і кидок після подвійного кроку. Передача м’яча однією
рукою від плеча. Передача м’яча в русі в парах пересуваючись кроком. Кидок
м’яча однією рукою з місця з відстані 1-3 м. Навчальні ігри 2*2 на різних
баскетбольних щитах.
|
71
|
|
|
Ходьба стройовим кроком. Різновиди
бігу. ЗРВ з великим м’ячем. Ловіння м’яча двома та однією рукою на різній
висоті в різних напрямках. Обведення перешкод, розташованих на різній
відстані. Ведення м’яча і кидок після подвійного кроку. Передача м’яча однією
рукою від плеча. Передача м’яча в русі в парах пересуваючись кроком. Кидок
м’яча однією рукою з місця з відстані 1-3 м. Навчальні ігри 2*2 на різних
баскетбольних щитах.
|
72
|
|
|
Правила техніки безпеки під час занять
баскетболом. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ зі скакалкою. Ловіння м’яча двома
та однією рукою на різній висоті в різних напрямках. Передача м’яча у русі в
парах вивченими способами. Ведення м’яча із максимальною швидкістю. Кидок
м’яча однією рукою з місця з відстані
1-3 м вивченим способом. Кидок м’яча після подвійного кроку. Навчальна гра:
3*3.
|
73
|
|
|
Стройові та організуючі вправи на
місці та в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ з великим м’ячем. Передача
м’яча в трійках із повільним просуванням вперед. Поперемінне ведення м’яча
правою і лівою рукою з обведенням перешкод. Кидок м’яча однією рукою з місця
з відстані 1-3 м після ведення і зупинки. Кидок м’яча після передачі і
подвійного кроку. Навчальна гра: 3*3.
|
74
|
|
|
Стройові та організуючі вправи на
місці та в русі. Ходьба з різним положенням рук і біг спиною уперед. ЗРВ з
великим м’ячем. Передача м’яча в трійках із повільним просуванням вперед.
Передача м’яча у русі в парах пересуваючись боком. Поперемінне ведення м’яча
правою і лівою рукою з обведенням перешкод. Кидок м’яча однією рукою з 3 м.
Кидок м’яча після ведення і подвійного
кроку. Навчальна гра: 3*3.
|
75
|
|
|
Стройові та організуючі вправи на
місці та в русі. Ходьба на внутрішній і зовнішній сторонах стопи. Біг зі
зміною швидкості руху за сигналом. ЗРВ зі скакалкою. Передача м’яча в парах
із просуванням вперед у повільному темпі. Передача м’яча в парах на вихід на
5-7 м. поперемінне ведення м’яча з обведенням перешкод. Кидок м’яча після
ведення і подвійного кроку. Кидок м’яча з місця з 3 м. Навчальні ігри та естафети з м’ячем.
|
76
|
|
|
Стройові та організуючі вправи на
місці та в русі. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ зі скакалкою. Спеціальні
вправи баскетболіста. Передача м’яча в парах на вихід на 5-7 м. Виривання та
вибивання м’яча в парах. Кидок м’яча з місця з 3 м. Кидок м’яча після ведення і подвійного
кроку з різних боків щита. Навчальні ігри та естафети з м’ячем.
|
№
|
Дата
|
Скори-гована
дата
|
Зміст навчального
матеріалу
|
77
|
|
|
Стройові та організуючі вправи на
місці та в русі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною швидкості руху. ЗРВ зі
скакалкою. Спеціальні вправи баскетболіста. Передача м’яча однією рукою на
місці в парах і в русі. Ведення м’яча сильнішою рукою з прискореннями,
зупинками, зміною напрямку. Кидок м’яча з місця з різних боків щита. Кидок
м’яча після ведення і подвійного кроку прямо від щита. Навчальні ігри та
естафети з м’ячем з елементами баскетболу.
|
78
|
|
|
Правила гри в баскетбол 5*5. Стройові
та організуючі вправи на місці та в русі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною
швидкості руху. ЗРВ з великим м’ячем. Спеціальні вправи баскетболіста.
Ведення м’яча з прискореннями, зупинками і зміною напрямку руху. Передача
м’яча однією рукою на місці в парах і ловіння двома руками на відстані 5-6 м.
Передача м’яча однією рукою в русі в трійках. Штрафний кидок м’яча однією
рукою зверху з 3 м. Кидок м’яча після ведення і подвійного кроку прямо від
щита. Навчальні ігри 5*5 за спрощеними правилами.
|
79
|
|
|
Стройові та організуючі вправи на
місці та в русі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною швидкості руху. ЗРВ з
великим м’ячем. Передача м’яча однією рукою в русі в трійках. Ведення м’яча
сильнішою рукою з прискореннями, зупинками і зміною напрямку руху. Передача
м’яча на вихід у швидкий прорив на
5-7 м. Штрафний кидок. Кидок
м’яча після ведення і подвійного кроку з оцінюванням техніки виконання.
Навчальні ігри 5*5 за спрощеними правилами.
|
80
|
|
|
Стройові та організуючі вправи на
місці та в русі. Різновиди ходьби та бігу по прямокутнику з прискореннями і
зупинками подвійним кроком. ЗРВ в парах на місці. Спеціальні вправи
баскетболіста. Ведення м’яча з прискореннями, зупинками і зміною напрямку
руху з обведенням суперника. Передача м’яча однією рукою в русі в трійках.
Кидок м’яча з місця з 3 м із різних боків від щита. Передача м’яча в русі в
парах із наступним подвійним кроком і кидком. Штрафний кидок. Навчальна гра 5*5 за спрощеними правилами.
|
Школа
активного відпочинку (туризм) (4 год)
|
|||
81
|
|
|
Шикування, перешикування в шерензі на місці. Правила техніки безпеки
під час туристичної подорожі. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ в парах на місці.
Підготовка особистого спорядження до подорожі. Підготовка групового
спорядження до подорожі. Рухливі ігри та естафети на місцевості.
|
82
|
|
|
Вимоги гігієни туриста, комплектування
аптечки для туристичної подорожі. Стройові та організуючі вправи на місці.
ЗРВ в парах на місці. Підготовка групового спорядження до подорожі. Укладання
рюкзак та упакування спорядження. Правила руху в похідному строю. Пересування
у похідному строю в колоні по одному. Лазіння на перешкоди. Рухливі ігри та
естафети на місцевості.
|
№
|
Дата
|
Скори-гована
дата
|
Зміст
навчального матеріалу
|
83
|
|
|
Стройові та організуючі вправи на
місці. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ біля вертикальної або горизонтальної
опори. Рух у похідному строю. Укладання рюкзака та упаковка спорядження.
Подолання умовного болота по купинах. Вибір місця для туристичного бівуаку та
встановлення намету. Лазіння на різноманітні перешкоди. Рухливі ігри та
естафети на місцевості.
|
84
|
|
|
Стройові та організуючі вправи на
місці. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ біля вертикальної або горизонтальної
опори. Рух у колоні по одному в похідному строю. Лазіння та перелітання через
повалене дерево. Подолання умовного болота по купинах. Вибір місця для
туристичного бівуаку та встановлення намету. Рухливі ігри та естафети на
місцевості.
|
Школа
м’яча (елементи футболу) (8 год)
|
|||
85
|
|
|
Характеристика основних способів
регулювання фізичного навантаження під час навчальних занять. Перешикування в
колоні на місці. Біг лівим і правим боком, пересуваючись по колу. ЗРВ зі
скакалкою. Спеціальні вправи футболіста для розвитку координації рухів.
Передача м’яча на місці в парах і трійках. Передача м’яча у русі в парах.
Обведення перешкод із лівого і правого боків. Удари по воротах із 5-6 м по
нерухомому м’ячу. Естафета з елементами футболу.
|
86
|
|
|
Перешикування в колоні на місці. Біг
лівим і правим боком, пересуваючись по колу. ЗРВ зі скакалкою. Спеціальні
вправи футболіста для розвитку координації рухів. Передача м’яча середньою та
внутрішньою частинами підйому на місці в парах і трійках. Передача м’яча у
русі в парах і на вихід. Обвезення перешкод із лівого і правого боків. Удари
по воротах з 5-6 м по нерухомому м’ячу. Гра воротаря у воротах на лінії.
Естафета з елементами футболу.
|
87
|
|
|
Правила техніки безпеки під час занять
футболом. Перешикування в колоні в русі. Ходьба «протиходом» у прямокутнику.
ЗРВ в парах із м’ячем. Передача м’яча на місці та в русі. Удари по м’ячу
головою вивченими способами. Ведення м’яча середньою, внутрішньою та
зовнішньою частинами підйому. Тактичні дії під час стандартних положень.
Удари по воротах із 5-7 м по м’ячу, що рухається. Двосторонні навчальні ігри
3*3; 4*4.
|
88
|
|
|
Вправи для розвитку м’язів стопи. ЗРВ
на місці та в русі. Передачі м’яча в русі. Ведення м’яча середньою,
внутрішньою та зовнішньою частинами підйому. Тактичні дії під час стандартних
положень. Удари по м’ячу головою вивченим способом. Двосторонні навчальні
ігри 3*3; 4*4.
|
89
|
|
|
Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ в парах
із м’ячем. Зупинка м’яча стегном і грудьми. Передачі м’яча на місці та в русі
вивченими способами. Ведення м’яча середньою, внутрішньою та зовнішньою
частинами підйому. Тактичні індивідуальні дії без м’яча у нападі і в захисті.
Удари по воротах із 6-8 м по м’ячу, що рухається. Двосторонні навчальні ігри
5*5; 6*6.
|
№
|
Дата
|
Скори-гована
дата
|
Зміст
навчального матеріалу
|
90
|
|
|
Правила техніки безпеки під час занять
футболом. Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ в русі пересуваючись у колоні по
одному. Зупинка м’яча стегном і грудьми. Відволікальні дії (фінти):
«відходом», «ударом», «зупинкою». Передачі м’яча на місці та в русі вивченими
способами. Тактичні індивідуальні дії без м’яча у нападі і в захисті. Удари
по воротах під різними кутами. Двосторонні навчальні ігри 4*4; 5*5; 6*6.
|
91
|
|
|
Стрибкові вправи. ЗРВ на місці.
Передачі м’яча на місці та в русі. Ведення м’яча вивченими способами.
Відволікальні дії (фінти): «відходом», «ударом», «зупинкою». Удари після
ведення по м’ячу, що рухається. Тактичні індивідуальні дії з м’ячем у нападі.
Навчальні ігри за спрощеними правилами.
|
92
|
|
|
Стройові вправи на місці та в русі.
Різновиди ходьби та бігу. ЗРВ на місці в парах. Ведення м’яча вивченими
способами із зміною напрямку і швидкості руху. Тактичні індивідуальні дії з
м’ячем у нападі. Гра воротаря на виходах. Удари по воротах з різних вихідних
положень.
|
Школа
пересувань
(з
елементами легкої атлетики) (10 год)
|
|||
93
|
|
|
Правила техніки безпеки під час
виконання елементів легкої атлетики. Перешикування в шерензі. ЗРВ на місці в
розімкнутому строю. Спеціальні вправи бігуна. Старт з різних вихідних
положень. Біг із подоланням невеликих перешкод. Рухливі ігри «Шишки»,
«Жолуді», «Горіхи».
|
94
|
|
|
Перешикування в шерензі. ЗРВ на місці
в розімкнутому строю. Біг із подоланням невеликих перешкод. Спеціальні бігові
вправи. Старт з різних вихідних положень. Біг із зміною напрямку руху. Біг із
подоланням невеликих перешкод. Рухливі ігри «Шишки», «Жолуді», «Горіхи».
|
95
|
|
|
Роль фізичних вправ для розвитку
кістково-м’язевої та дихальної систем організму. Організуючі вправи на
місці. ЗРВ на місці в розімкнутому
строю. Спеціальні бігові вправи. Біг зі зміною напрямку руху. Біг по прямій
до 30м. Стрибки в довжину з місця.
Рівномірний біг до 400 м. Рухливі ігри
та естафети.
|
96
|
|
|
Перешикування в колоні в русі,
рухаючись по прямокутнику. Ходьба на різних боках стопи. ЗРВ на місці в прах.
Спеціальні бігові вправи. Біг по прямій до 30 м. «Човниковий» біг 4*9 м.
Стрибок у довжину з розбігу «кроком». Рівномірний біг до 500 м. Ігри-естафети.
|
97
|
|
|
Перешикування в колоні. ЗРВ на місці в
парах. Спеціальні стрибкові вправи. Стрибки в довжину з місця. Біг по прямій
до 30 м з акцентом на фінішування. «Човниковий» біг 4*9 м. Рухлива гра
«Виклик».
|
№
|
Дата
|
Скори-гована
дата
|
Зміст навчального
матеріалу
|
98
|
|
|
Правила техніки безпеки під час
виконання елементів легкої атлетики. Перешикування в колоні. ЗРВ на місці в
парах. Спеціальні стрибкові вправи. Стрибки в довжину з місця. Стрибок у
довжину з розбігу «кроком». Біг 30 м. з урахуванням часу. Рівномірний біг до
300 м. Рухлива гра «Виклик».
|
99
|
|
|
Ходьба по колу (прямокутнику) зі
зміною напрямку руху. ЗРВ на місці біля опори. Спеціальні стрибкові вправи.
Стрибки в довжину з місця. Стрибки у довжину з розбігу. Метання малого
м’ячика на відстань. Рівномірний біг до 400 м. Рухлива гра «Наступ».
|
100
|
|
|
Правила змагань із бігу і стрибків.
Ходьба по колу (прямокутнику) зі зміною напрямку руху. ЗРВ на місці біля
опори. Спеціальні стрибкові вправи. Стрибки в довжину з розбігу. Спеціальні
вправи метальника. Метання малого м’яча з місця в ціль. Рівномірний біг до
500 м. Рухлива гра «Наступ».
|
101
|
|
|
Ходьба по прямокутнику зі зміною
напрямку руху. ЗРВ на місці біля опори. Спеціальні вправи метальника. Метання
малого м’яча в ціль. Метання малого м’яча на дальність. Стрибки в висоту з
розбігу. Рівномірний біг до 600 м. Рухливі ігри та естафети з бігом по колу.
|
102
|
|
|
Ходьба по «спіралі». ЗРВ в русі в
колоні по одному. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на
дальність. Стрибки у висоту з розбігу способом «переступання». Рівномірний
біг до 700 м. Рухливі ігри та естафети з бігом по колу.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар