Холодько Тетяна Василівна,
вчитель початкових класів
Сварицевицького ліцею Дубровицької міської ради Рівненської області
svaricevithi_osvita@ukr.net
Інформаційна
картка
1. |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Холодько Тетяна Василівна |
2. |
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом |
Рівненський державний гуманітарний університет, 2005 рік, учитель початкових класів, англійської мови у початкових класах |
3. |
Педагогічний стаж роботи |
22 роки 5 місяців |
4. |
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту) |
Сварицевицький ліцей Дубровицької міської ради Рівненської області |
5. |
Посада |
Учитель початкових класів |
6. |
Кваліфікаційна категорія |
Спеціаліст вищої категорії |
7. |
Звання |
Старший вчитель |
8. |
Класи, в яких викладаєте |
1, 2, 3, 4, 7-Б класи |
9. |
Посилання на власний Інтернет-ресурс |
http://tetianakholodko.blogspot.com/2015_11_01_archive.html |
10. |
Педагогічне кредо |
|
Немає нічого, що не долалось би працею. |
||
11. |
|
|
Щоб наблизити навчальну ситуацію на уроці до сучасного життя і разом з цим зацікавити учнів до вивчення англійської мови, я у своїй практиці намагаюся впроваджувати інноваційні технології, а саме: інтерактивні технології, технології організації групової навчальної діяльності та технології проєктного навчання.У початкових класах часто використовую технології , що забезпечують комунікативну діяльність, тобто, інтерактивні технології: «Мікрофон», «Незакінчені речення», «Мозковий штурм», «Навчаючи – учусь», в основі яких лежать принцип безпосередньої участі кожного учня, пропонуються проблеми для спільного вирішення. У початковій школі практикую технологію організації групової навчальної діяльності, завдяки якій посилюється соціальний контакт між членами групи, формуються такі цінності, як задоволення результатами власної і спільної роботи, взаємодопомога, взаємозбагачення, взаємоконтроль, змагальність, істотно зростає індивідуальна допомога з боку вчителя й товаришів по групі тим, хто її потребує. Для того, щоб навчання було диференційоване, а вихованці були активними учасниками навчального процесу, проводжу уроки, на яких вони навчаються в групах, в парах.При вивченні іноземних мов найбільш значущі результати дає метод проєктів. Він дозволяє створити на уроці творчу атмосферу, де кожен учень залучений в активний пізнавальний процес на основі методики співпраці. |
Немає коментарів:
Дописати коментар