Про мене




Холодько Тетяна Василівна, 
вчитель початкових класів  

 Сварицевицького ліцею Дубровицької міської ради Рівненської області
svaricevithi_osvita@ukr.net










Інформаційна картка

1.      

Прізвище, ім’я, по батькові

Холодько Тетяна Василівна

2.      

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Рівненський державний гуманітарний університет, 2005 рік, учитель початкових класів, англійської мови у початкових класах

3.      

Педагогічний стаж роботи

22 роки 5 місяців

4.      

Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)

Сварицевицький ліцей Дубровицької міської ради Рівненської області

5.      

Посада

Учитель початкових класів

6.      

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст вищої категорії

7.      

Звання

Старший вчитель

8.      

Класи, в яких викладаєте

1, 2, 3, 4, 7-Б класи

9.      

Посилання на власний Інтернет-ресурс

http://tetianakholodko.blogspot.com/2015_11_01_archive.html

10.            

Педагогічне кредо

Немає нічого, що не долалось би працею.

11.            

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте

    Щоб наблизити навчальну ситуацію на уроці до сучасного життя і разом з цим зацікавити учнів до вивчення англійської мови, я у своїй практиці намагаюся впроваджувати інноваційні технології, а саме: інтерактивні технології, технології організації групової навчальної діяльності та технології проєктного навчання.У початкових класах часто використовую технології , що забезпечують комунікативну діяльність, тобто, інтерактивні технології: «Мікрофон», «Незакінчені речення», «Мозковий штурм», «Навчаючи – учусь», в основі яких лежать принцип безпосередньої участі кожного учня, пропонуються проблеми для спільного вирішення. У початковій школі  практикую технологію організації групової навчальної  діяльності, завдяки якій посилюється соціальний контакт між членами групи, формуються такі цінності, як задоволення результатами власної і спільної роботи, взаємодопомога, взаємозбагачення, взаємоконтроль, змагальність, істотно зростає індивідуальна допомога з боку вчителя й товаришів по групі тим, хто її потребує.  Для того, щоб навчання було диференційоване, а вихованці були активними учасниками навчального процесу, проводжу уроки, на яких вони навчаються в групах, в парах.

   При вивченні іноземних мов найбільш значущі результати дає метод проєктів. Він дозволяє створити на уроці творчу атмосферу, де кожен учень залучений в активний пізнавальний процес на основі методики співпраці. 

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

    Людина закінчується як індивідуальність в той самий час, коли вона перестає працювати над собою, припиняє своє творче зростання. Тому робота над самовдосконаленням і є однією зі складових мого життя. Не загубити! Не втратити! Відродити! Ось головна змістова лінія, що проходить через мою педагогічну діяльність.
    Посада вчителя – це безмежне поле, на якому потрібно завзято та наполегливо працювати, щодня знаходити натхнення для творчості. Вчити нелегко, а зрозуміти сутність цього процесу – ще важче.Вмотивувати, спонукати до результативної роботи, до досягнення успіху та насолоди самим процесом оволодіння знаннями – одне із головних завдань, яке турбує мене сьогодні.
  Я – вчитель! Своє завдання вбачаю у вихованні високоморальної, високоосвіченої людини, яка була б гідним членом суспільства, громадянином, здатним до самореалізації та саморозвитку. Бажаю бачити своїх вихованців справжніми особистостями: унікальними, оригінальними та неповторними. Закінчити хочу словами В.О.Сухомлинського: «Вчитель – це особа, яка за дорученням народу має повсякденний доступ до найдорожчого – душі, розуму, почуттів дітей, підлітків і юнаків. Перед ним, з одного боку, моральні цінності, створені, вистраждані протягом століть, з другого – багатство народу, його майбутнє, його надія – молоде покоління. Вчитель творить найбільше багатство суспільства – Людину…».



 





Немає коментарів:

Дописати коментар